http://www.ihatenetworkmarketing.blogspot.com adalah blog luahan pendapat semata-mata, tiada kena mengena kepada sesiapa di luar sana, tapi siapa yang terasa makan lada dialah rasa pedas. Tujuan blog ini dibuat adalah untuk menyedarkan golongan yang hate networking apakah sebenarnya network marketing. Network Marketing bukannya skim cepat kaya tetapi leadership factor. Anda dialu-alukan untuk memberi komen, menghentam, atau mengkritik blog ini jika anda suka atau pun tidak. :-). Harap blog ini boleh memberi informasi mengenai Network Marketing. Yang penting.. HAPPPPYYYY

Monday, August 16, 2010

Industri mempertingkatkan kepemimpinan "leadership"

Apabila saya menyampaikan "presentation" saya terutamanya kepada rakan-rakan saya, saya sering mendengar pelbagai alasan yang diberikan kepada saya. "Tidak cukup duit, saya takut saya akan berhenti separuh jalan, kalau saya tidak dapat mencari orang" dan pelbagai lagi alasan yang diberikan. Network marketing adalah bisnes yang sangat mudah tetapi bukannya senang. Saya bersetuju bahawa network marketing sesuai untuk semua orang tetapi bukan semua orang sesuai dengan network marketing. Jika anda mula menceburi industri ini, saya ingin katakan bahawa anda akan berjumpa dengan rejection, kesusahan pada permulaan anda menceburi industri ini, tetapi jika anda menghadapi semua masalah tersebut dan mempelajari macam mana untuk mengatasinya, satu perkara yang saya ingin katakan bahawa anda sudah bersedia untuk berjaya dalam industri ini.

Industri network marketing merupakan industri mempertingkatkan "leadership" dan ianya bukan mudah kerana ianya melibatkan banyak "self development". Anda mungkin akan sacrified byk benda seperti masa bersama-sama dengan family, sahabat, masa bermain dan sebagainya. Tetapi ingat ianya hanya untuk sementara. Jika anda selesa dengan kehidupan anda sekarang, teruskan dengan kehidupan anda sekarang. Tetapi jika anda masih mempunyai impian yang anda belum capai. Anda harus lawan untuk mencapai impian tersebut. Carila mana-mana industri network marketing yang sah dan anda selesa dengan industri tersebut. Ceburilah industri tersebut. Terdapat pelbagai industri network marketing di Malaysia. Salah satunya adalah apa yang saya cerburi sekarang, SCORE A. Anda boleh menghubungi saya dalam fb saya untuk mengetahui industri ini dengan lebih lanjut.

Lawan sampai anda capai impian anda. Keperitan dalam industri Network Marketing hanya sementara, tetapi impian yang anda akan capai adalah berpanjangan. :-)

-Millionaire in the making-

No comments:

Post a Comment