http://www.ihatenetworkmarketing.blogspot.com adalah blog luahan pendapat semata-mata, tiada kena mengena kepada sesiapa di luar sana, tapi siapa yang terasa makan lada dialah rasa pedas. Tujuan blog ini dibuat adalah untuk menyedarkan golongan yang hate networking apakah sebenarnya network marketing. Network Marketing bukannya skim cepat kaya tetapi leadership factor. Anda dialu-alukan untuk memberi komen, menghentam, atau mengkritik blog ini jika anda suka atau pun tidak. :-). Harap blog ini boleh memberi informasi mengenai Network Marketing. Yang penting.. HAPPPPYYYY

Tuesday, September 28, 2010

Ku bermimpi menjadi jutawan



Salam satu jutawan,

Ku bermimpi memiliki rumah yang besar, perabot-perabotnya semua buatan Jepang, keretaku kereta mewah BMW x-series dan kereta sport yang laju laju belaka. Ku bermimpi mempunyai 20 orang gaji, bisnes maju ke luar negara, minum coffee di italy dan dinner kat England. Ku bermimpi memliki sebuah pulau private, isteri yang cantik ...PPPPPOOOOOOOOOOPPPPPP

Aku terbangun dari mimpi indah ini, aarrrhhh rupanya itu hanya mainan tidur semata-mata. Mimpi hanya sekadar mimpi . :-p. Opppsss.. Ari ni nak pg kedai numbur la... main jackpot manatau kena first price ---@0@--- huh kalau sekadar mau main numbur, bila la nak jadi kaya.. :-p. jadi miskin mungkin la.. Ini la warga bumiputera.. berangan-angan nak jadi kaya tak kena tempat..

Hey sahabat.. i tell you network marketing adalah salah satu industri yang melahirkan banyak jutawan.. "alahhh saya ikut MLM pun inda pandai kaya-kaya", hahaha kasian statement nie.. sebab MLM bukan macam main numbur atau main TOTO.. bukan skim cepat kaya.. network marketing adalah leadership factory. Nak tanya skit, kalau ada cuma lepasan SPM kalau kerja nnt dapat berapa gaji? Adalah mungkin RM800. Beruntunglah kalau dapat RM800, ni jadi kuli orang adalah.. Dalam network marketing, anda tidak perlu kelulusan tinggi seperti ijazah untuk mendapat pulangan yang banyak.. Apa yang anda perlukan adalah samada diri anda mahu ataupun tidak..

OHHH JACKPOT KASI LAH SAYA KAYA HAHAHA

Salah satu alasan HATE NETWOR MARKETING sebab mereka tidak tahu apakah sebenarnya network marketing. Network marketing bukan tempat anda melabur wang dan wang itu akan beranak juga anda tidak bekerja. Network marketing membentuk anda menjadi seorang LEADER supaya anda boleh mengajar orang lain menjadi seperti anda dan dia boleh mengajar orang lain menjadi seperti dia.. THIS IS NETWORKING.

Kasihanilah diri anda sahabat.. Fikir-fikirkanla

1 comment: